niedziela, 31 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

Podczas porannego wejścia w sieć internetu zastała mnie miła niespodzianka. W nagrodę za pierwszego posta zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Co to jest? Nie będę oryginalna i dodam cytat niewiadomego pochodzenia, który pojawia się w niemalże wszystkich postach dotyczących tejże nominacji.

"Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

To teraz nadszedł czas, abym odpowiedziała na zadane mi pytania. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę :)
Jaki jest Twój ulubiony kolor?
 Moimi ulubionymi kolorami są niebieski, zielony i żółty. Uwielbiam spoglądać na połączenia tych kolorów w naturze co można spotkać np. latem na łące.
Jakie jest Twoje ulubione miejsce?
 Uwielbiam chodzić na spacer z moim psem koło nadjeziornych skarp. Wczesnym wieczorem jest tam  niesamowity widok - blask słońca odbijający się w wodzie, a to wszystko przez pryzmat zieleni drzew.
Gdybyś mogła wybrać jedno miejsce w jakie chciałabyś polecieć, jakie by to było? 
 Zdecydowanie mogę odpowiedzieć, że wybrałabym australijskie tereny nad cudownymi rafami koralowymi.  Marzę o sfotografowaniu się na tle tak wyjątkowych pejzaży.
Do której klasy teraz chodzisz? 
 Obecnie będę uczęszczała do trzeciej klasy technikum ekonomicznego w Łasinie. 
Jaki kolor ścian ma Twój pokój? 
 Od niedawna zielony.
Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak to jakie i jak ma na imię? 
Obecnie mam wspaniałą czwórkę. Trzy koty (najpopularniejsze dachowce) - Frytkę, Dusię i Franka oraz Tosię - spaniela. Do zeszłego roku miałam jeszcze mojego czternastoletniego przyjaciela o imieniu Norek.

 ☛ Kim chciałabyś być w przyszłości? 
  Po ukończeniu technikum mam zamiar pójść na studia w kierunku resocjalizacji. Dzięki temu będę mogła    pracować jako wychowawca w domu dziecka lub ośrodku poprawczym. W zależności jak moje życie się  potoczy chciałabym zasmakować jeszcze aktorstwa.
Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
  Na ten temat mogłabym pisać bardzo długo. Przede wszystkim nie lubię ludzkiej mściwości i stereotypowego myślenia. W tym miejscu pragnę podkreślić, że sama nie jestem idealna.
☛  Jakie jest Twoje ulubione imię? (Może być też męskie)
 Z żeńskich imion uwielbiam: Antonina, Janina, Barbara, Viktoria i Nadia.
 Z męskich: Alan, Antoni, Łukasz, James, Edward, Franciszek.
Co lubisz robić w wolnym czasie?
 Najczęściej chodzę na spacery, jeżdżę na rolkach lub rowerze, albo najzwyczajniej w świecie 'nołlajfię' przy  komputerze.
Kto jest Twoją ulubioną piosenkarką?
 Oczywiście Sylwia Grzeszczak oraz Lady Gaga.

Teraz kolej na nominację...
Renia

Niestety nie znalazłam aż 11 blogów które mogłabym nominować. Zarejestrowałam się w tej witrynie dopiero w czwartek i nie zdążyłam znaleźć innych blogów, które mnie czymś zainteresowały.
Pytania dla nominowanych:
1. Czym się interesujesz i jak rozwijasz swoje zainteresowania?
2. Jakim typem człowieka jesteś? Myślisz bardziej optymistycznie, pesymistycznie, a może realnie?
3. Jak ważne są dla Ciebie marzenia?
4. Kto jest Twoim idolem i dlaczego?
5. Jakie jest Twoje ulubione danie? Potrafisz je przygotować?
6. Skąd pomysł na blogowanie?
7. Skąd czerpiesz inspirację?
8. Jakich stron w internecie nie lubisz?
9. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
10. Jest jakiś cytat, który szczególnie zapadł Ci w pamięć?

Szczególne podziękowania za nominację dla Mały Element Życia.

Przy okazji dzisiejszego postu wspomnę o jutrzejszym rozpoczęciu roku szkolnego. Nie będę rozwijała się w tym temacie - życzę Wam tylko udanego i owocnego czasu trwającego do początku kolejnych wakacji! :)

12 komentarzy:

  1. Świetny blog i odpowiedzi! :)

    Co myślisz o wspólnej obserwacji? :)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zwierzątka :)
    Też kiedyś bardzo lubiłam Lady Gagę, ale teraz juz mi trochę przeszło, co nie znaczy, że nie ma fajnych piosenek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No cóż, z czasem różne poglądy i zainteresowania zanikają.

      Usuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi :))
    Obs za obs ? Odp.u mnie na blogu !
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji i kolejnym nominowanym! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog zapowiada się ciekawie. (; Zapraszam do siebie.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje odpowiedzi - są niby konkretne, a twórcze, miło się je czyta. Lubię jak ktoś pisze w taki sposób. Będę zaglądać tutaj częściej.
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie miło mi to czytać, na prawdę. Dziękuję :)

      Usuń
  7. I wiem o Tobie trochę więcej. :D

    OdpowiedzUsuń