sobota, 7 lutego 2015

Replay.

Witam Was wszystkich po długiej przerwie. Ostatni raz byłam tu bardzo dawno i chciałabym Wam przedstawić powód mojej nieobecności,
Otóż, nie miałam pomysłu na tego bloga. Chcę czegoś nowego, oryginalnego zamiast oklepanego bloga o wszystkim i o niczym. Potrzebuję takiego pomysłu, który będzie mnie cieszył i nie będę mogła doczekać się kolejnego wpisu. Jestem przekonana, że to co mi sprawi radość, uraduje też Was, bo wkładając serce w to co się robi można osiągnąć naprawdę duże sukcesy. 

W chwili obecnej mam jeden pomysł. 
Co dwa tygodnie będę dodawała wpis, który będzie podzielony na kilka kategorii. Będą się one pojawiały w każdym wpisie, ale pod każdą z nich będę zawsze dodawać coś nowego (to raczej oczywiste). I teraz pojawia się pytanie do Was moi czytelnicy. O czym chcielibyście czytać, co nowego się dowiadywać, co poznawać w każdym z wpisów? Chętnie zasugeruję się Waszymi propozycjami, ale też mam kilka swoich, tylko to na razie tajemnica - wszystkiego dowiecie się w swoim czasie! :)

źródło: google

1 komentarz:

  1. Złota zasada: nie piszesz dla ludzi, piszesz dla siebie.
    Blog ma być przyjemnością dla Ciebie, Ty wiesz najlepiej co chcesz przekazać, o czym nam opowiedzieć. Dzielenie notek na kategorie się nie sprawdza, wiem z doświadczenia. Jak patrzy się na licznik komentarzy, odwiedzin i obserwujących to nie ma sensu prowadzić bloga - to są rzeczy całkowicie nieważne. Blog to część Ciebie, więc nie pytaj nas o zdanie bo jeden napisze że chce komentarze na temat polityki, inny że o samochodach, a jakaś dziewczyna o makijażu - więc pisz co w duszy Tobie gra!

    OdpowiedzUsuń