niedziela, 8 marca 2015

Bransoletka.

Cześć! Dzisiaj jest 8. marca, więc obchodzimy dzień kobiet. Wszystkiego najlepszego dziewczyny! Cieszcie się z każdej sekundy życia, spełniajcie swoje marzenia, dążcie do wyznaczonego celu! Pamiętajmy, że na szczęście też trzeba sobie zapracować, bo nic nie daje takiej satysfakcji jak osiągnięcia dzięki ciężkiej pracy i samozaparciu! :)

"Szczęście to radość z tego co stało się naszym udziałem."

 źródło: weheartit.com

Dzisiejszym tematem jest książka...

"BRANSOLETKA" - EWA NOWAK



Przed feriami w końcu napełniła mnie chęć sięgnięcia po książkę, która mnie czegoś nauczy, da nowy pogląd na świat. W tym celu poszłam do szkolnej biblioteki, gdzie jak zwykle zajrzałam do gablotki z nowościami. Okładka książki od razu mnie zaciekawiła dlatego też odwróciłam na drugą stronę i przeczytałam opis, aby dowiedzieć się co mogę w niej znaleźć.



Opis zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Poczułam, że mogłabym przynajmniej po części utożsamić się z główną bohaterką. 
Kilka dni później zabrałam się za czytanie. 
Pierwotnie byłam nieco niezadowolona, bo wyobraziłam sobie, że problemy w domu, o których wspomniano w opisie są poważniejsze, aczkolwiek uruchomiłam swoją empatię i zrozumiałam czemu Weronika (główna bohaterka) tak bardzo przeżywa całą tę sytuację. Nie mogę pominąć również tego, że prawie do ostatniego rozdziału nie lubiłam tej dziewczyny. Wystarczył jeden czynnik, który myślę, że mogę Ci zdradzić przed przeczytaniem - biła swojego psa, odpychała go tylko dlatego, że miał problemy zdrowotne przez swój podeszły wiek. Jeśli widzę, że człowiek w taki sposób traktuje zwierzęta skreślam go od razu z listy osób, które warto poznać.
Wątek teatru jest bardzo ciekawy i inspirujący. Naprawdę, aż nabrałam chęci na wyjazd na warsztaty teatralne. Przede wszystkim nauczyłam się nowego postrzegania świata i ludzi. Nie powiem jak i dlaczego. Przeczytaj, a zrozumiesz.


Pomimo tego, że oczekiwałam od tej książki czegoś innego - polecam. Warto spędzić nad nią kilka wiosennych wieczorów przy kubku gorącego mleka z miodem :)



Swoją drogą, wie ktoś z Was gdzie mogę kupić bransoletkę, albo przynajmniej zawieszkę z teatralnymi maskami? (Podobną do tej, która znajduje się na okładce)




.



2 komentarze:

  1. Po tej recenzji napewno ja przeczytam .
    Świetny blog
    Jesli chcesz wpadnij do mnie www.bluegirl15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skuszę na tę ksiązkę :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń