niedziela, 24 maja 2015

Świat jest taki jakim widzą go Twoje oczy.

Fotografia jest dla mnie namacalnym elementem wspomnień, uchwyceniem chwil, które niejednokrotnie wypadły by z mojej pamięci. Natura jest najczęstszym zjawiskiem, które uwieczniam. Lubię ją, patrzenie na jej dzieła jest dla mnie ogromną przyjemnością.
Nie jestem dobrym fotografem. Nie znam się na technikach, nawet nie próbuję się ich nauczyć. Zdjęcia robię aparatem cyfrowym lub telefonem kiedy jestem na spacerze z Tosią.
Opinie na temat moich fotografii mogą być różne. W zasadzie nie często pokazuję je ludziom. Lubię sama się nimi cieszyć i wracać do któregoś z prześlicznych dni, w których miałam ochotę bawić się w fotografa.
Poniżej zamieszczam kilka z nich. Są poddane obróbce, na pewno nie profesjonalnej, ale najważniejsze jest to, że mi się podoba! Chętnie poznam Waszą opinię na ich temat, aczkolwiek proszę nie dawać mi profesjonalnych rad - nie profesjonalizm mnie cieszy, a spontaniczność i poczucie chwili! :)






Na ostatnim zdjęciu nawet Tosia się załapała - moja wierna modelka! :)
Jak Wam się podobają?



Więcej zdjęć na instagramie :)
Klik.

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. ;)
    Ja się tym jakoś nie interesuję ale takie mi nie wyszły.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobają. I cieszy mnie to jedno zdanie, które napisałaś - najważniejsze, że podobają się Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! <3 Jak na laika to robisz je naprawdę bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam właśnie lekturę "pamiętnik narkomanki" i patrząc na inne książki autorki tj. Cpunka znalazłam Twojego bloga i wydaje się naprawdę fajny . Już prawie chciałam wyjść ale z racji ze kiedyś miałam bloga i wiem jak cenny jest komentarz ktory jest prawdziwy a nie własną reklamą. Życzę ci powodzenia w blogowaniu , nie przestawaj.
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam do Ciebie zupełnie przypadkiem, klikając losowy link na facebookowej grupie. Rzadko spotykam się z ludźmi z tak podobnymi zainteresowaniami. Kocham zwierzęta, uwielbiam czytać książki, interesuje mnie ludzki umysł i zagadki się w nim kryjące. Piszę bloga głównie o recenzjach kosmetycznych, makijażach i testach, w których biorę udział. Puki co nie uzewnętrzniam swoich myśli, ale bardzo chciałabym zacząć pisać opowiadanie. Wpadnij jeśli chcesz: www.isilie.blogspot.com Dodaję do obserwowanych, bo lubię piękno w postaci... słów, myśli, zdjęć, duszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać! Życzę motywacji w pisaniu opowiadań i powodzenia! :)

      Usuń
  6. Podoba mi się, ze nie uważasz się za nie wiadomo jakiego fotografa, twoje zdjęcia są piękne, ale są wykonane nie wiadomo jak i nie wiadomo gdzie, po prostu cieszą oko. Denerwuje mnie podejście ludzi, do fotografii mam wrażenie, ze teraz każdy uważa się za znawce... ehhh. Przepraszam, że tak skupiłam na tym aspekcie posta, ale już dawano chciałam gdzieś o tym napisać. Pozdrawiam ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje zdjęcia i nie ma to dla Ciebie znaczenia jak i gdzie zostały zrobione. Bardzo dobrze, że skupiłaś się na tym aspekcie posta, dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Twoje zdjęcia są bardzo ładne :-) Nie ważne, że nie stosujesz jakiś technik profesjonalnych jeśli chodzi o fotografie - nie ważne, bo zdjęcia są naprawdę bardzo ładne i miłe dla oka :-) Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz uwielbiam tego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz uwielbiam

    OdpowiedzUsuń